×
×

Garantie de uptime (SLA)


Uptime: Timpul de functionare a serviciilor.

Soft Dreams se obliga a garanta Uptime de 99.9% per zi/an/luna.
In cazul in care Uptime-ul scade sub procentajul garantat, Soft Dreams este obligat sa plateasca despagubiri in quantum de 5% din valoarea facturii beneficiarului pentru fiecare ora de nefunctionare dar nu mai mult decat 50% din valoarea facturii aferente perioadei afectate. Se exclud din uptime urmatoarele lucrari efectuate la:

  • infrastructura retelei din afara cladirii
  • rutele specifice unui utilizator final
  • mentenanta de retea si de rack.
  • reteaua electrica

In cazul incalcarilor termenilor de tip SLA Beneficiarul va avea obligatia sa contacteze Soft Dreams prin email/telefon/sistem de ticketing in termen de 5 zile de la depistarea problemei si sa specifice cu exactitate problema intampinata.
In cazul in care beneficiarul nu a anuntat in perioada specificata, Soft Dreams nu se face responsabila.